KLAR!!

Hej jag kom hem niss från streetdance och jag är inte alls trött och jag kommer att skriva lite lite senar för jag kanske eller jag vet inte jag kanske ska börja på streetdance med killar och tjejer vet inte än men hoppas i nu kommer det en blogg tips om ni vill titta på en tjej i min gammla klass så kan ni gå in och titta på hennes blogg den heter 

http://thepinkgurl.webblogg.se/?tmp=01205915 och mi systers också den heter www.gollish.blogg.se  men nu ska jag va inne på facebook eller msn eller nåt och titta hur mycket det kostar att börja  på båda två men nu kommer det en bild på streetdance det e inte jag så ni bara vet det :)


                           en bild på min bästis               /hej då ses sen puss puss / ;)


Kommentarer
Postat av: paulina

tackish ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0