Godmorgon på er:)

Nu e klockan 08:17 och skolan börjar om 43 minuter jag vet jag borde ha sov morgon nu hej då


Syrran e tillbaka plus att i mon e det skola :)

Hello

Igår kom syrran hem med hennes pojkvän och det va en överasning, det gick till så här min mamma fick ett sms av min syrra från tunisien det ståg så här: vi e i hotellet om 30 minutter vi ringer er sen efter 30 minuter så ringde dom och sen lägde dom på sen ringde det på dörren min ppa öppna och ja trodde att det va min bror fast min pappa ba hej välkommen hem och jag ba vem kan det va sen jag såg det va min syrra jag blev så hemla glad, och sen så e det skola i mon men jag börjar kl.08:50 sovmorgon men min syrras pojkvän börjar på onsdag, vi hörs senare, bilder kommer  lite senare byebye


                  

1dag plus 1 dag till!!

I morgon kommer min syster till sverige jippy e så GLAD men hon kommer på söndag till oss tror jag nejjj jag vill att hon ska komma i mon ^^) men i alla fall i dag har jag varit i skolan den nya skolan son jag berättat om det va shit roligt fick massa vänner den skolan e bäst i sverige alla va snälla och så men i dag har jag också duchat och nu ska jag logga in på min facebook och en annan sak jag hade inte lagt upp bild på min skola i går för jag hade inte men jag hittade en på google så ja kan fixa då kan ni se men nu kommer en bild
Bilden tog min syster!!

IES=INTENATIONELLA ENGELSKA SKOLAN :)

Hello, om ni undrara varför jag inte har bloggat så edet därför att min kod inte funka förlåt, i går var jag i badhuset och sen gick jag till min nya skola så jag kunde börja den heter internationella engelska skolan men den kallas IES, men i dag va jag också i badhuset eftersom det kostade bara 7 kr för ungdomar och 3 kr för barn och 16 kr för vuxna billigt va eftersom dom fyllde 25 år jag vann en tröja och min pappa fick 2 st hihi,men jag saknar nu min syster hon e tuniseien  och såklart min bror fast han e i borås men gå och kolla min systers blogg nu om ni har tid www.Gollish.blogg.se hörs senar ska titta på film nu bye bye 


                                 

RSS 2.0