NU KOMMER MASSA BILDER PÅ LISEBERG!

 Nu ska ni få veta vad jag har åkt och vad jag har vunnit och gjort och ni får se på  bilder såklart:P


Här kommer en bild på min åkband ni kanske känner i gen färgen och ni kanske var där du hahahoch nu kommer en bild på mig och min Kusin min lilla kusin när vi är med dom där låna människorna och nu en bild på haghahi och jag och nu kommer jag  och nu kommer den leksaken jag vann men jänfört med min bror han van ju hundra stycken och jag vann bara en men han gav bort tre till mig och några till min syster och hans flickvän och till min mamma och till min kusin !nu kommer dom tre  jag fick i alla fall men så ni bara vet så vann han också chocklad shit många!!!!!!och nu kommer en sista bild på mig och min kusin när vi åker REBALDER!!!och nu ska ni få se en till bild på när jag och min kusin åker små grodorna hahah min kusin tycker om den men vi fick byta plats hela tin men nu får ni inte se mer för nu får ni reda på vad jag gjorde jag åkte små grodorna tre gånger och rebalder tre gånger fisketuren en gång  och slänggungantre två gånger jukebox tre gånger kaffekoppen en gång och jag åkte själv hanghai och flume-ride två gånger en gång jag och min kusin sen jag och min syster och min kusin och jag och min syster skulle åka först balder men den va stängd så vi åkte Spin-rock och sen körde jag saker så det blir sammalagt 25 ,20 eller 26 saker! ha det bra puss puss




Nu drar vi !!!

 Hejsan alla sötisar om typ 15 eller 20 minuter så kommer vi att åka tåg till Liseberg och efter Liseberg kommer vi att sova över hos min kusin så jag kanske inte hinner att skriva mer i dag men jaja jag fixar det på nåt sät med min söta lilla kusin.

En nära bild på min klänning den e köpt i Cubus i Göteborg och nu kommer en när bild på mitt sminkHar vatten täte mascara och brunkräm och alanir och lepstip HIHI VI SKA DRA OM TYP 10 MINUTER BYE BYE SEE YOU LETARE!!!! puss puss


Vi ska till Liseberg !!!

Hejsan som jag sa vi kanske ska till Liseberg i mon och nu ska vi 100% . Dom som kommer är mamma och pappa oh min syster  och min systers kille och min bror och min brors flickvän och hennes mamma och min söta lilla kusin  vi åker typ kl.12:00 men min syster oh hennes pojkvän e där lite tidigare men kanske min systers pojkvän kommer den tiden vi kommer min syster går tidigare bara för att ta imot min lilla söta kusin och kort till Liseberg. Jag kommer såklart ladda upp bilder men i överimon jag hoppas vi vinner nåt min mamma och min bror e expert på det min bror vinner varje år hundra miljoner saker och min mamma vinner choklad och sånt .HAHHAHAH min lilla Shanti och nu en bild på mig HIHIHska  kanske sova snart för jag kommer vakna vid elva tiden och då har jag en timme men för mig tar det en timme och 30 minuter typ för att fixa saker som jag ska ta med mig !

Liseberg!

Hejsan allihopa i dag har jag inte gjort nåt specielt men min brors flickvän e här och i mon kanske ska vi dra till Lideberg i mon om min bror kommer för han e bäst på att vinna saker till oss speciealt till miggggggg! Om vi går i mon så kommer vi gå kl.10:00 och va där hela dagen och när vi kommer hem kommer jag att blogg och ladda upp bilder kanske för vi typ här kl.03:00 eller nåt så jag vet inte riktigt vi får se!!  Ha det så bra vi ses puss puss !!!

Godmorgon !

i går sovde jag kl.04:00 och nu e kl.12:20 men jag vaknade kl.11:55 sen sovde jag igen och sen vaknade jag tjugo i tio och jag har inte  ätit froukost jag vet inte om jag ska men typ kl.12:05 så var det nån som slikade mig på min fot gissa vem min lilla Shanti.  På min systers kalas så kom en annan hund som heter Tila det e min brors hund och hans flickvän det e bra att jag kan visa den nu för nu kan dte bli två bilder på ett inlägg.Min brors hund e en Pitbull och min syster e en shouvava!

Fotboll!!

 Nu ska jag ut och spela fotboll sen kanske jag skriver mer sen om det händer nåt skriver jag hej då puss  pussHAHA INTE DENNA  SORT FOTBOLL

Hemma !

Nu är jag hemma från Nelly och gissa vad jag har köpt jo en väska jag och min mamma och min syster köpte den den kosta bara 59kr min mamma köpte också skor och mmin syster med och på väg hem åt vi glass is glass när jag kom hem byty jag kläder  jag kom hem för 3 minuter sen här kommer bilder på min väska och min systers skormin väska och nu min systers skor vad tycker ni ?

Nelly!

Ska dra till Nelly nu ses sen om jag kommer att köpa nåt så klart du får ni se dom hundra % säker ses så här ser jag ut  min syster och dom kommer typ om 3 minuter måste kynda mig och nu kommer den andra jag kommer ha hjälm men jag kanske inte tar med mig min keps eller ju mmåste dra ses sen puss puss

Godmorgon!

Godmorgon alla sötisar i dag ska jag och pappa dra till posten och skicka brev vi ska cykla och vet inte mer vad jag ska göra men titta på tv och sitta vid datorn såklart jag sitter vid datorn nästan 24/7 hihi men ska äta froukost typ för 20 minuter sen var jag nere med min systers hund Shanti men om det häänder nåt skriver jag så fort jag kan men nu ska jag bara ladda upp en bild på Shanti min systers Hund En gammal bild på mig och Shanti ! Jag och pappa ska inte cykla till posten istället ska min syster och hennes pojkvän gå till posten sen ska hon och han till banken och när dom har kommit tillbaka ska vi cykla med mamma och syster och hennes pojkvän till Nelly  ska kanske shoppa där  vet inte  vi ses sen !

NU KOMMER NI FÅ REDA PÅ VAD MIN SYSTER FICK!!!!!

 



Av mig fick hon en klänning och två navelpercingar en var rosa och en va fjärill på och min mormor gav henne en halsband  och min bror och hans flickvän gav 500kr och min mamma och pappa gav henne två par örhängen och en shampan och 200dollar. Jag skulle ladda upp några bilder men det gick inte sen kanske jag lägger upp vi får se lovar inte :P
 Denna bild är för en annan födelsedag jackan är köpt i kaphal eller H&M och kläningen är inte köpt den har jag gjort :P Och det var min syster som fixa mitt hår och smink :P

JIPPY MIN SYSTERS FÖDELSE DAG !!!!

              

 I Dag är det min syster födelsedag och hon fyller 18 år vi ska ha en liten fest det börjar typ kl.15:00 eller kl.17:00 sen efter det kommer jag att lägga ut bilder och såklart vád hon fick av mig och min mamma och pappa och hennes pojkvän. Ni som kanske vet vem jag är undrar varför har jag en till blogg. Det eså att jag tröttnade på min förra blogg för jag bloggade inte och inte fixade den men denna ska bli bättre än den andra så nu vet ni varför och slipper och undra ni kan också titta på min systers blogg http://gollish.blogg.se/  nu kommer lite bilder på mig och min syster här kommer dom


MIN söta bästa syster och nu jag

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0