Vi ska till Liseberg !!!

Hejsan som jag sa vi kanske ska till Liseberg i mon och nu ska vi 100% . Dom som kommer är mamma och pappa oh min syster  och min systers kille och min bror och min brors flickvän och hennes mamma och min söta lilla kusin  vi åker typ kl.12:00 men min syster oh hennes pojkvän e där lite tidigare men kanske min systers pojkvän kommer den tiden vi kommer min syster går tidigare bara för att ta imot min lilla söta kusin och kort till Liseberg. Jag kommer såklart ladda upp bilder men i överimon jag hoppas vi vinner nåt min mamma och min bror e expert på det min bror vinner varje år hundra miljoner saker och min mamma vinner choklad och sånt .HAHHAHAH min lilla Shanti och nu en bild på mig HIHIHska  kanske sova snart för jag kommer vakna vid elva tiden och då har jag en timme men för mig tar det en timme och 30 minuter typ för att fixa saker som jag ska ta med mig !

Kommentarer
Postat av: Melina

Heej hej!



Asså söt Shanti är men aja jag ville bara säga att du är jätte lik Sahar på den sista bilden! ;P



;D:D



//PussKram

2010-10-18 @ 19:41:07
URL: http://MelinaPrima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0