1dag plus 1 dag till!!

I morgon kommer min syster till sverige jippy e så GLAD men hon kommer på söndag till oss tror jag nejjj jag vill att hon ska komma i mon ^^) men i alla fall i dag har jag varit i skolan den nya skolan son jag berättat om det va shit roligt fick massa vänner den skolan e bäst i sverige alla va snälla och så men i dag har jag också duchat och nu ska jag logga in på min facebook och en annan sak jag hade inte lagt upp bild på min skola i går för jag hade inte men jag hittade en på google så ja kan fixa då kan ni se men nu kommer en bild
Bilden tog min syster!!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Snygg bild! ;)

2010-09-08 @ 20:46:27
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0