I DAG HAR MAN SHOPPAT MYCKET!

Hejsan i dag var jag och min mormor och moster och min mosters barn och jag så klart, vi gick till lindex och väsker kostade 10 spen jag köpte 3st och en byxa till min mamma och en sjal till min syster och till mig så köpte jag också ett par vantar ;) billigt men när jag kom hem så hade min syster fixat en present till mig efter som jagfyllde år i onsdags men vi ska fira det i dag så ja jag undrar vad det kan va och min mormor har också get mig och min moster och min syster pojkvän men jag lägger ut bilder på mina kläder och min födelsedag senare efter som jag inte har tagit bild en men jag kommer skriva mer sen men för typ 30-40 minuter sen kom jag hem och min syster fixade mig och aa jag tar bild på mig sen hej då :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: NE....

2010-09-25 @ 22:25:04
URL: http://thepinkgurl.webblogg.se/
Postat av: Kymia

sV: haha jag vet älskling<3

2010-10-02 @ 14:33:12
URL: http://thevideoandmusicgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0