Har shoppat :P

Hejsan i dag har jag inte gjort nåt speiellt men i går var jag i knalle och shoppade, men ja jag har inte bloggat mycket men nu ska jag göra det efter att jag har varit vid datorn lite ska jag göra läxor har svenska och engelska och sen ska jag rita eller nåt och sen får vi se men nu kommer det lite bilder på vad jag har shoppat 

 ett par tofflor (sudde)                                 
      en BETTY BOOP PÄRM
en topmodel penna med sudde uppe på och en BETTY BOOP penna också med sudde uppe på den
och en topmodel block i denna ska jag rita jag har köpt en jacka fast det kommer nån annan gång , 1 oktober så hade vår skola spirit friday och då klädde man på sig skolans färger och det är blå vit och grå men vi vann tyvärr inte det var 4b som vann :P men ni får ha det så bra /puss puss


Kommentarer
Postat av: Laila

så söta saker =)

2010-10-30 @ 20:35:08
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0