SMIKAT SIG ?

hejsan jag vet det var längesen jag hade bloggat men har typ inget specielt att berätta förutom att jag har smikat mig  och att jag har prov på fredag medeltiden om jag ska vara ärlig så gillar jag inte medeltiden:P jag tänkte att jag skulle börja blogga mer :P har olicka saker att berätta jag har vaknat klockan 05:00 i dag eftersom min Vanna skulle till stockholm och sen ska hon tillbaka och jag tror att hone fframme nu  i borås , men nys kom min mormor det har inte ens gått 5 minuter,nu ska jag äta mat och det blir mmmmmmmuuuuuuummmmmmmmmmmsssssss pppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mmmmmmmmmmmmmmm så gott :)vi ska äta och titta på tv brevid tv, har inte övat i dag på medeltiden men ska kanske göra det sen eller så gör jag det i morgon , men nu ska jag äta puss puss
leopard smink :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0