SLUTAR KLOCKAN 10:00

Hejsan i går och i dag slutade jag klockan 10:00 från skolan bara för att min lärare hade STP om ni inte vet vad det är så betyder det StudentTeacherParents på svenska betyder det elevlärarefräldrar och om jag ska säga dte på en lättare sätt blir det utväcklingsamtal,jag hade utväcklingsamtal i går och jag fick övergodkänt på matte och so och no jag e så glad dom ämmnen är inte så svåra så när jag har fått prov så har jag kunat dom bra och min lärare säger att jag jobbar bra med mina läxor och att jag gör mina läxor att jag gör dom och sånt i vet vad läraren brukar säga på tväcklingsamtalen:) min mamma håller på att laga mat och det blir HALLOWEEN-NUGGETS det är nuggets fast dom har format det som fladerbus pumpa  spöke och sånt, imon är det spirit friday jippy :)


Jag och min systers hund Shanti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0