Ska hem till en kompis !!

Hejsan i dag ska jag och min kusin till en kompis vi skulle ditt klockan 5 men vi ska kanske ditt nnu klockan 6 men vi får se hur det blir men i dag ska jag köpa pengar till min mobil 75 kronor och i dag elller rättare sakt nu ska jag kanske om min kusin orkar ska jag och han till ett ställe där man kan köpa snygga plånbokar jag har redan en plånbok men vill ha en annan men jag hoppas att den som jag vill ha finns för den e jätte fin och söt :) jag har en liten tips för dom som bor i borås om ni inte gör någonting så kan ni gå till kristinebergs fritidsgård dom har halloween party man ska klä ut sig och så  man behöver inte betala för att komma in men om man vill äta och sånt då måste man ha med sig pengar till till exempel drycka ,godis och a massa annat själv tänkte jag gå men jag ska ju vara här i göteborg kanske tills på söndag så det är ingen idea men jag vill till borås inte bara  för partyt  men bara för att jag vill träffa min bästa vän thalia hon är nu hemma hos sin moster som jag men jag är i göteborg men om jag går hem klockan  typ 10 på morgonen på söndag hinner jag och se henne jag saknar henne jätte mycket nu ska jag gå och prata lite med dom som är online spelet heter Halo Reach hihi en liten bild på den hahhah:p
      
 men ni får ha det så bra jag tror vi ska till lidel istället och kanske till den affären men nu ska jag med min moster och min kusin och min mormor hoppas vi kan ditt :P vi ska ta ut hunden nu men nu vet jag inte vart vi ska det har blivit konstigt får se bloggar mera sen bye bye ni får ha det så bra /puss puss kymia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0