SJ

Nyss tittade jag på sj och titta om det finns biljetter till mig och min mamma för vi ska åka till borås i dag kanske eller så åker vi i morgon klockan 11 eller nåt sånt i dag har jag varit ute och köpt saker jag har köpt en prersent till min bror han fyller ju år på måndag så jag köpte en present och  jag e medlem nu e yeroche så jag fick  lite simk min mamma gav mig en mascara men den jackan jag skulle köpa den fanns inte så jag ska kanske boka från datorn när jag är hemma för den är jätte najs, jag träffade emy diamond i nordstan, det var en ng kö på att få hennes atugraf men min kompis ville ha den men inte jag och min kusin så vi gick till bokia istället men nu ska jag inte göra något specielt men ska gå till mamma och dom och titta på tv men  ni får ha det så bra / puss puss


ingen av dom är min brors paket men vad tror ni att jag har köpt till min bror ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0