! Mosters Hund !

Hejsan igen jag sa ju att jag och min moster och min mormor och kusin skulle till lidel fast det gjorde vi inte eftersom hunden skulle först bajsa hihi och nu e vi hemma och när vi var ute så glömmde vi nycklarna så min mosyter kom och frågade oss om vi skulle komma med dom först sa vi jag sen eftersom hunden var med oss kunde vi inte men vi kunde lämna han hemma men då sa min kusin nej men han måste bajsa  och då sa min moster okej men då kan ni stanna så jag och min kusin är du hemma och han spelar jag bloggar , o föresten på morgonen så lämnade jag min kusin på fritids och hon vill att jag skullevara där med henne fast av läraren fick vi typ inte vet inte hur jag ska förklara men när vi skulle rasta hunden så körde jag och min kusin nypon krig vi kastade nypon på varandra det gjorde ganska ont , min kusin har inte ennu fixat min blogg måste säga det till han igen :P nu ska jag bara titta på någras blogg och sen ska jag till min kusin och fråga om han kan h jälpa mig med bloggen och sen ska jag chatta med hans kompisar på Halo Reach ganska bra spel tycker jag hihi men  ni får ha det så bra och ett litet tips titta på min syrras blogg www.Gollish.Blogg.se ///puss puss kymia
en bild på min syster hennes blogg skriver det igen www.Gollish.Blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0