MIN SYSTER FIXADE MITT HÅR?

hejsan alla sötisar i går fixade min syster mig ni ska få se några bilder men i dag får vi se vad jag gör och jag hoppas på att ni alla kommer att ha det så bra  som jag hihi, men i dag ska jag ut typ klockan 12 eller nu jag vevt inte när dom kommer och hämta mig så ska jag vara ute till klockan 18:OO , klockan 10 på morgonen vaknade jag och tog ut shanti min söta lilla bebis men aja nu ska jag gå och bädda sängen och titta på andras bollogar som t.ex min syster gollish.blogg.se
här kommer några bilder från i går med mitt poffiga hår

hihihi mitt hår sog ut så här i går

så här der jag ut nu hihihihihihiiiihihihihihihhhhhhiiii







Kommentarer
Postat av: paowe

Har du slingat ditt hår blont met? :O

2010-11-28 @ 16:37:35
URL: http://thepinkgurl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0