Min storebrors födelsedag :)

Hejsan nyss kom jag på att jag har glömmt att lägga ut bilder på min brorsfödelsedag och att jag inte har skrivit om det bara lite menjag ska sen lägga ut några bilder på´det men inte nu för nu ska jag berätta för er vad min bror  fick av mig han  fick.........en parfym som han gillar men nu ska jag ta min systers buss kort och min och ta mina persiska grejer och sen kommer min pappa och då ska vi till hemspråk min syster kanske ska köpa skor i dag eller i mon jag skulle också men jag hitta inga bra sk asen skika igen i dag eller i mon får se men ni får ha dett så bra :) bjuder på en liten bild på en tiger med tårta som säger grattis :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0