!!!GÖTEBORG!!!

Hejsan allihopa nu är jag hemma hos mina kusiner vi kom klovkan 10 typ hit till dom och ,min kusin han har ett jätte coolt spel där man kan chatta med folk från andra länder så jag snackade med en av dom på engelska det va jätte kul han spelar det nu med ska kanske till han sen och spela hihi , jag har ju också varit med min kusin dorsa  jag och hon vi spelade nyss nitendo ds i hon e sjukt bra på det , men i mon ska jag och min moster lämmna min kusin på fritids den, kanske i mon klockan  04:00 ska jag och min kusin ut och jogga menvi får se till dess , imon klockan fem ska jag och min lilla kusin till en kompis tror inte hinner med och blogga och jag och hon vi ska sova där en natt och sen däefter så ska vi till bio undra vad det blir för film ??? min kusin han e bra på att fixa bloggar typ som ni vet bakgrund så han ska fixa min lite senare och ska snart äta mat men på fredag kommer min mamma och då ska vi vara här till söndag( kanske) jag ska köpa en jacka typ eller typ en överjacka:)

jag ska köpe denna jackan för 199:- den andra jag tänkte köpa kostade 350:- !!! ni får ha det så bra ta gärna en titt på denna blogg www.gollish.blogg.se det är min syrras blogg :) ska säga till min kusin att han ska fixa min bakgrund på min blogg:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0